Mittwoch, 4. November 2009

ΟΛΑ ΑΕΡΑΣ.

Η' περασει, η' δεν περασει
τα μηδενικα θα χασει.
Ολα γινονται αερας,
περιουσιες και καριερα.
Και αυτο το κρινω τωρα εγω απο τον εαυτο μου,
μεγαλωσα, ωριμασα και επηξε το μυαλο μου.
Που λαθος επορευτηκα,
με δημιουργιες μπλεχτηκα
και με αερα στεφτηκα,
τον κυκλο μου τον εκλεισα.
Σε αλλον κυκλο που μου λενε εγω δεν επιστευω -
- εδω ηταν ο προορισμος, εδω αρχη και τελος.
Και οσοι νωρις καταλαβαν και το φιλοσοφησαν,
μονο αυτοι κερδισανε πανω στη γη που ηρθαν.
Χαιρε στη γη οσο μπορεις
επανω οταν εισαι,
οταν στο χωμα σκεπαστεις,
οι δοξες ειναι τριχες.
Οτι κι αν λενε ειναι φουμαρα για να περνουν την ωρα,
θελουν αυτοι να προβληθουν, δοξαζουνε το χωμα.
Μην καμαρωνεις βλακα πως κατι εγινες,
γιατι αερας ηρθες και αερας τελειωσες.

2 Kommentare:

  1. "Μην καμαρωνεις βλακα πως κατι εγινες,
    γιατι αερας ηρθες και αερας τελειωσες." Ποση αληθεια και σοφια της ζωης κρυβει αυτο το διστιχο...
    Καλως σας βρηκα...
    Ευχαριστω παραπολυ για την προσθηκη του Ιανου στα αγαπημενα σας...Ειναι τιμη μου...
    Καλο απογευμα.

    AntwortenLöschen
  2. Ευχαριστω πολυ για τα καλα σας λογια.

    Σας ευχομαι και εγω καλη συνεχεια στο ιστολογιο σας.

    AntwortenLöschen