Donnerstag, 14. Januar 2010

Ο ΥΠΝΟΣ.

Αυτα τα κατορθωματα που κανω στα ονειρα μου,
αν ειχα κανει ξυπνητος θα μ' ειχανε βασκανει!
Στον υπνο μου εφτιαχνα πολλα
γινομουνα ηγετης,
στον ξυπνιο μου δεν μπορεσα να φτιαξω μια στεγη!
Στα ονειρα μου γυρισα
τη γη και ολον τον κοσμο,
στον ξυπνιο μου μονο χωριο -
- και μια φορα στο Βολο!
Στα ονειρα μου χορτασα αγαπες και λουλουδια,
στον ξυπνιο περιφρονηση και θλιβερα τραγουδια.
Ζητουσα αποζημιωση στου υπνου τις φτερουγες,
στα ονειρα απολαμβανα εκεινα που δεν ζουμε.
Στον υπνο μου εγνωρισα χαρες και ευτυχια,
στον ξυπνιο μου ολο κλαματα,
γυρω μου δυστυχια.
Ο υπνος ειν' ναρκωτικο,
το μνημα, το κρεββατι,
η λησμονια για τα κακα
που καθημερινα εισπραττει.
Και παντοτε αποζητω τον υπνο να ησυχασω
και δεν ακουω τους σοφους που λενε οτι θα χασω.
Αν ειναι ο υπνος ηρεμος, ολα τ' αναπληρωνει
και ολα ας υπολειπονται -
- και τα καλα του κοσμου.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen