Donnerstag, 4. Februar 2010

ΕΑΝ.

Εαν δεν ησουν ανθρωπος, τι θα 'θελες να ησουν;
Ρωτω τους συνανθρωπους μου, να δω τι θ' απαντησουν.
Γιατι και γω εχω μπερδευτει με το εαν και εαν
στα σφαλματα μου, στη ζωη
το εαν βαζω μπροστα.
Εαν δεν εκανα αυτο και ειχα φτιαξει τ' αλλο,
εαν δεν πονταρα σ' αυτο κ' ειχα πονταρει στ' αλλο.
Εαν ειχα αλλο συντροφο αρχοντα και μεγαλο,
εαν ειχα πυργο γυαλινο και υπουργο κουμπαρο.
Εαν αντι ποδηλατο ειχα αεροπλανο,
θα γυριζα ολη τη γη σ' ενα εικοσιτετραωρο.
Εαν δεν γινομουνα παπας, γινομουν δικηγορος
και ο ενας λεει ψεματα και ο αλλος ψευδολογος.
Εαν δεν γινομουνα γιατρος και εμενα τσοπανος
δεν θα εφευγε η ζωη απ' τα χερια μου,
δεν θα μου την επαιρν' αλλος.
Το εαν και το εαν
παντα το επικαλουμαι
με το εαν και το εαν
τα λαθη οταν σκεφτουμε.
Το εαν και το εαν
σ' ολονων τα χειλια
εαν δεν επινα, δεν καπνιζα
θα ειχα την υγεια μ'.
Με το εαν φευγω απ' τη γη
και αν ξαναγυρισω,
ισως γυρισω βασιλιας,
ισως τρελος και γυφτος.
Με το εαν και το εαν
ειναι το ψωμοτυρι
εαν λεει ο πλουσιος,
εαν και ο μπατιρης.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen